Contact Info / Websites

AIM
millix2k1

All 49 movie Reviews


Knoxs "Reloaded" 2 Knoxs "Reloaded" 2

Rated 5 / 5 stars

It was o..........k.......

But I liked that other movie "Felinicide". It should of won Daily feature. This movie sucked compared to it.

lol jks.. This rocked!



Roomies (preview) Roomies (preview)

Rated 5 / 5 stars

.....

Actually.... His name is Mirch.. keep that in mind. thepromaster sux... -millix- all the way... :p


thepromaster responds:

Oh yeah Mirch!! As if I'm supposed to care :P


-millix-outer-limits -millix-outer-limits

Rated 0 / 5 stars

hmmm....

It could of been better.. like for example: Eddie's face should of been there, THEN, it would of made more sense. I bet you enjoyed making this little movie. I bet you enjoyed looking at my beutiful face and jacking off to this with your little gay friend Jakeoff191919. so uhh.. you get a 0.. As usual!


eddiebalin responds:

hmmm....

I can't wait to read jakeoff191919's revews about yur movies, I can't wait!


bacon, bitch! bacon, bitch!

Rated 5 / 5 stars

I dunno why I think this is soo fukin funny!

I dunno why I think this is soo fukin funny but it ALWAYS cracks me up... The way he said that famous ligne cracks me up. And it has a bitchin tune. Gimme me the fuken bacon you stupid whore! he he he.. good one GameCube!



BEEBO Part 8 BEEBO Part 8

Rated 5 / 5 stars

OH MAN!!

Dripping tears, laughing so loud, rolling on floor laughing my ass off, losing breath... Why did you have to go and make something so funny??? YOU'RE KILLING ME!! ARE YOU HAPPY NOW?????



(2003)Jacob (2003)Jacob

Rated 5 / 5 stars

That was crap!

That was sooooo bad that I gave it a 10... good job Keep it up.


People find this review helpful!
Knox responds:

it sucked that much?..


Done in Sixty Minutes Done in Sixty Minutes

Rated 0 / 5 stars

Hey you know what??

Screw you.... you think you're better than me? Check my movies out and then notice how much you just messed up! I am millix.. creator of the House of the dead (demo), Mission: FInal Fight 1 and 2


MurcurySword responds:

I'm just going to say fuck you and leave it at that. The only reason I can get any good sense out of this review is because The Promaster sent me an e-mail explaining that Final Fight 2 showed up in the screenshot at the begining of the cartoon. I'll just post my reply to that e-mail here so you'll shut up and go away.

TO: Promaster at 9:08 Pm 9/12/03
"OH SHIT! Color me embarassed. Sorry bout that. and I was on a 60 minute time limit, I never took the time to blotch out the name and replace it with "crappy_flash.swf" or something catchy. once again, totally sorry.

PS: House of the Dead (demo) is pretty good. Half of your reviews said "blow me" but I liked it."

Now piss off.


the killer hand!!! *clay* the killer hand!!! *clay*

Rated 1.5 / 5 stars

Nah....

No Comment.. I just didnt like it!


8-Deadclaw0-8 responds:

no respone... i just dont like u... lol


~The Soda Machine~ ~The Soda Machine~

Rated 5 / 5 stars

Oh Man!! Too good for me...

That was insane but.... It kinda makes me feel like a loser.... :'( .. (overal 5) keep it up!


toxicbomb responds:

Ha why would that lame movie that took me too long to make that has a low score make you feel like a loser? I swear... ANYwAYS... thanks for your review mill man!!! haha mill man....


-ClayMusicVideo- -ClayMusicVideo-

Rated 5 / 5 stars

OMG! Why do I even bother....

You by far make the worst movies ever! I never wanna see anything like this again! OMG! IT WAS GREAT! I loved how you put all the scenes together.... But I still hate it.... lol! :D Keep it up (overal 5)